Гарантiя
Купуючи техніку в нашому магазині, Ви отримуєте надійну побутову техніку з гарантією!
Термін гарантійного обслуговування кожного конкретного товару зазначений в експлуатаційних документах. Перш ніж почати експлуатацію, рекомендуємо Вам уважно ознайомитися з гарантійними умовами та інструкцією по експлуатації.
Гарантійний ремонт здійснюється представниками виробника або продавця (сервісними центрами) при наявності гарантійного талона, документа, який підтверджує оплату товару, збереження всіх пломб на товарі. Щоб уникнути можливих непорозумінь, необхідно зберігати протягом гарантійного терміну експлуатації документи, що додаються до товару при його продажу.
Гарантійний талон знаходиться в комплекті.
У тому випадку, якщо у використанні товару були дотриманні всі вимоги статті 9 Закону України і товар не був у використанні, тоді він може бути представлений в магазин для повернення або обміну.
Ви можете повернути або обміняти товар при виконанні наступних умов:
1. З моменту придбання товару не пройшло 14 днів;
2. Якщо Ви надаєте гарантійний талон і чек;
3. Упаковка, ярлики, пломби не пошкоджені;
4. У тому випадку, якщо товар не був у використанні;
5. Має повністю збережену документацію і комплектацію.
Зверніть увагу! На наступні несправності гарантійні зобов'язання не поширюються:
1. На пошкодження, які виникли в наслідок недбалого використання або відносини;
2. На випадкові пошкодження, які були завдані самим клієнтом;
3. При природному зносі ресурсу;
4. На пошкодження, які викликані неправильним підключенням до електромережі або з порушенням правил експлуатації.
Купуючи в нашому інтернет-магазині, ви отримуєте товар з гарантією. Термін гарантійного обслуговування вказано в експлуатаційних документах (гарантійному талоні).
Перш ніж почати експлуатацію, вам необхідно уважно ознайомитися з гарантійними умовами та інструкцією по експлуатації.
Якщо придбаний товар несправний він може бути безкоштовно відремонтовано або замінено, при дотриманні правил і умов експлуатації, указних в гарантійному талоні до товару.
Ремонт по гарантії здійснюється за наявності гарантійного талона та / або товарного чека з позначкою про дату продажу.
Обовязкокво підготуйте товар до гарантійного обслуговування
Виконання наведених далі рекомендацій прискорить обслуговування вашого товару
Для товарів, на яких зберігається інформація (смартфон, ноутбук, планшет тощо):
Збережіть або перенесіть на інший носій всю наявну важливу інформацію (контакти, фото, відео тощо) з пам’яті пристрою;
Вимкніть встановлені паролі та графічні ключі, здійсніть повне скидання налаштувань;
Вийміть сім-картки та картки пам’яті;
На продуктах Apple обов’язково вимкніть функцію «Find My iPhone».
Для великої побутової техніки (холодильник, пральна машина тощо) та товарів, що потребують демонтажу (кондиціонер, водонагрівач тощо):
Гарантійне обслуговування товару здійснюється за місцем його експлуатації спеціалістом після звернення до Авторизованого сервісного центру у будь-який зручний для вас спосіб;
Будь ласка, зверніть увагу – порушення правил введення в експлуатацію, використання та обслуговування товару можуть спричинити відмову у гарантійному обслуговуванні.
Підготуйте, будь ласка, всі потрібні документи:
Виданий продавцем розрахунковий документ (чек / акт приймання-передачі / накладна або ін.), що засвідчує факт купівлі;
Гарантійний талон;
Документ, що посвідчує особу;
Відентифікаційний податковий номер (ІПН);
В разі сплати покупки банківською карткою – актуальні реквізити карткового рахунку.
Передайте товар на гарантійне обслуговування, обов’язково додайте зазначені вище документи
Обов'язково візьміть з собою підготовлені документи.
Якщо ви придбали товар в одному з магазинів Техномаркет, виберіть будь-який зручний для вас спосіб передачі:
до відповідного Авторизованого сервісного центру виробника;
До найближчого магазину Техномаркет
Перевізником відправити на сервісне обслуговування до магазину Техномаркет
У разі виникнення будь-яких проблем Ви можете зв'язатися з нами по тел. 063-952-02-20, 067-200-29-19