Оплата готівкою при отриманні товару можлива в усіх магазинах мережі на території України. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. Для підтвердження оплати ми видаємо Вам фіскальний чек.
Безготівкова
Оплата за безготівковим розрахунком проводиться в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку Вашої фірми. При виборі безготівкового способу оплати доставка замовлення можлива після надходження коштів на наш розрахунковий рахунок. Рахунки виставляються без ПДВ.
Оплата за безготівковим розрахунком здійснюється наступним способом:
Після оформлення замовлення, менеджер магазину електронною поштою надішлить Вам рахунок-фактуру, який Ви зможете оплатити в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку Вашої фірми. Для юридичних осіб пакет усіх необхідних документів надається.
Оплата карткою на сайті
Оплата замовлення онлайн банківською картою Visa або MasterCard. Доставка товару можлива тільки після підтвердження платежу.
Оплата за допомогою платіжних карт здійснюється наступним способом:
Під час оформлення замовлення на сайті, Вам буде запропоновано зробити вибір способу оплати. У графі "Оплата" вам потрібно вибрати «Оплата карткою на сайті». Після цього Ви будете переадресовані на сторінку системи безпечних платежів банку, де Вам необхідно буде підтвердити оплату.
Будь ласка, зверніть увагу, отримати товар, оплачений платіжною карткою, може тільки той клієнт, чиї ПІБ були вказані на сайті під час оформлення заявки, тому при отриманні замовлення обов'язково потрібно мати при собі паспорт.
Оплата карткою в магазині
Оплата замовлення банківською картою Visa або MasterCard у магазині мережі «ТЕХНОмаркет»
Оплата за допомогою платіжних карт здійснюється наступним способом:
Під час оформлення замовлення на сайті, Вам буде запропоновано зробити вибір способу оплати. У графі "Оплата" вам потрібно вибрати «Оплата карткою в магазині». Після цього Вам необхідно взяти банківську карту з собою в магазин для оплати вашого замовлення. Будь ласка, зверніть увагу, перед оплатою перевіряйте товар в магазині.
Післяплатою
Оплата готівкою при отриманні товару від кур'єра або в сервісі доставки «Нова пошта»
Оплата здійснюється після перевірки складу посилки на відповідність замовлення і товарного чеку виключно в національній валюті. Звертаємо вашу увагу, що при отриманні посилки у відділенні компанії перевізника або у кур'єра та оплаті ви підписуєте акт прийому-передачі, яким підтверджуєте факт перевірки посилки на відповідність Вашого замовлення, а також погоджуєтеся з зовнішнім виглядом товару, його комплектацією і не маєте претензій до інтернет-магазину та компанії перевізника.
Доставка
Нова Пошта
До відділення «Нова пошта»
Терміни доставки до відділення «Нова пошта» 1 - 3 дні. Але зараз час доставки може бути більшим.
Після відправки замовлення ви отримаєте SMS-повідомлення з номером експрес-накладної.
Уточнити конкретну дату отримання вашого замовлення ви можете на сайті компанії «Нова пошта»
Доставка до Відділення «Нова пошта» – За тарифами перевізника.
Доставка у Поштомати «Нова пошта» – За тарифами перевізника.
Адресна доставка кур'єром «Нова пошта» – За тарифами перевізника.
Важливо!
Перед відправкою весь товар перевіряється і страхується за повною вартістю. При отриманні відправлення вам необхідно перевірити товар безпосередньо у відділенні компанії "Нова пошта" в присутності співробітника. У разі неповного комплекту, недостачі товару або відсутності документів (чек, гарантійний талон і т.д.), Необхідно скласти акт невідповідності. Якщо упаковка пошкоджена, або на товарі виявлені механічні пошкодження вам необхідно відмовитися від відправлення або пред'явити претензії компанії "Нова пошта". Компанія "Нова пошта" відшкодовує завдані збитки, якщо їх було завдано з вини компанії.
Читайте також про умови отримання відправлень
ЩО МОЖНА ВІДПРАВИТИ В ПОШТОМАТ?!
- Документи, а також посилки до 20 кг фактичної ваги та розміром не більше 42х24х58 см.
- Лише повністю передплачені посилки (зручно оплатити послугу доставки ви можете в мобільному додатку «Нова Пошта»).
- Товари з оголошеною вартістю не більше, ніж 6000 грн
Самовивіз товару з магазинів мережі ТЕХНОМаркет
Ви маєте можливість оформити замовлення на товар, який зацікавив вас на нашому сайті та забрати свою покупку в найближчому магазині «ТЕХНОМаркет».
При оформленні замовлення оператор контакт-центру tehnomarket.ua уточнює зручне для Вас місце і час приїзду за покупкою. Доставка нашого замовлення до найближчого магазину «ТЕХНОМаркет» здійснюється безкоштовно*.
Звертаємо вашу увагу, що при отриманні посилки у кур'єра і підписуючи акт прийому-передачі ви підтверджуєте факт перевірки посилки на відповідність до Вашого замовлення, а також погоджуєтеся з зовнішнім виглядом товару, його комплектацією і не маєте претензій до інтернет-магазину.
Увага!
Терміни доставки вказані орієнтовно і носять лише ознайомчий характер.. Терміни доставки визначені з розрахунку, що замовлення оброблене в поточний момент часу. Реальні терміни доставки розраховуються в момент обробки замовлення менеджером.
Замовляючи доставку товару іншими кур'єрськими службами ( «Нова пошта», «Пост.ЮА», Укрпошта, JUSTIN) - при отриманні обов'язково перевіряйте наявність всього товару в замовленні, а так само його зовнішній вигляд.
*Оплата рахунків, пов'язаних з доставкою товару здійснюється за рахунок Продавця.
У разі пошкодження товару, або неповної комплектації замовлення - необхідно відмовитися від отримання товару і його оплати, а також скласти акт (претензію). У разі якщо дана ситуація буде мати місце - обов'язково повідомте нам про те, що трапилося за тел: 063 952 02 20 | 067 200 29 19.
Через напружену ситуацію у східному регіоні, тимчасово припинена доставка товарів в м. Донецк та м. Луганськ. Разом з тим сильно обмежена і затримується доставка по Луганській і Донецькій областях.