Інтелектуальний підхід з AI DD™*
Нове покоління пральних машин LG
*ЕйАй ДіДі
AI DD™
Інтелектуальна система визначення властивостей тканини
В пам’яті пральних машин LG AI DD™ попередньо завантажена база даних з 20 000 поєднань тканини. Аналіз цих даних дозволяє підібрати окремий алгоритм прання для кожного типу білизни. В результаті Ви отримуєте високу якість прання і до 18% менше пошкоджень тканини.*
*Протестовано Intertek в березні 2019 року.
Було використано програму прання «Бавовна» із завантаженням 2 кг нижньої білизни, у порівнянні з результатами, отриманими на звичайній програмі прання «Бавовна» на звичайній пральній машині LG (моделі F4V9RWP2W та FC1450S2W).
Результати можуть відрізнятись в залежності від типу білизни та інших умов.
AI DD працює на 3 програмах прання. (Бавовна, Змішані тканини, Повсякденне прання).
Що таке AI DD™?
Інтелектуальна система визначення властивостей тканини AI DD™ здатна визначити не лише вагу, але й характеристики тканини, такі як щільність та м'якість.
Steam™*
Турбота про здоров'я
Технологія LG Steam™ видаляє до 99.9% побутових алергенів**, дбаючи про здоров'я вашої сім'ї.
*Стім
**Програма прання «Гіпоалергенне прання» сертифікована Британською асоціацією по боротьбі з алергією (BAF), підтверджено видалення до 99,9% алергенів та кліщів домашнього пилу.
Видалення до 99,9% алергенів
Обробка парою знищує до 99,9% побутових алергенів.
Збільшене завантаження
Більше завантаження, той самий розмір
Покращена система амортизаторів знижує рівень вібрацій під час прання. Це дозволило збільшити об’єм барабана майже не збільшуючи розміри корпусу пральної машини.
Дизайн та надійність
Стильний дизайн та підвищена гігієнічність
Елегантне глянцеве обрамлення дверцят, виконане в чорному кольорі, приваблює своєю лаконічністю. Ребра барабана виконані зі нержавіючої сталі, яка має антибактеріальні властивості.
Вибір року 2018-2020
З великою вдячністю та задоволенням компанія LG в Україні вже втретє поспіль отримує почесне звання “Вибір року” в категорії “Пральні машини”. Наш продукт став вибором як споживачів, так і експертів, представників рекламних агенцій, культури та оргкомітету конкурсу.